Advertoriale SEO – Tot ce trebuie să știi despre articolele plătite

Eficiența unor advertoriale SEO nu poate fi contestată, indiferent de zvonurile care circulă în industrie. Sunt tehnici de promovare care asigură rezultate palpabile, la costuri reduse, ceea ce reprezintă un plus, mai ales dacă abia ai intrat în lumea antreprenorială.

 

Însă, strategiile bazate pe activitățile de publicare a advertorialelor sunt mult mai complexe decât ai crede. Ai nevoie de o înțelegere profundă a felului în care sunt scrise, dar și asupra modalităților de integrare pe site-urile de știri. Chiar dacă apelezi la serviciile unei agenții de publicitate, e recomandat să te informezi cu atenție în privința definitivării articolelor plătite. În momentul în care înțelegi mecanismele care stau la baza promovării eficiente vei putea găsi noi oportunități de evoluție.

 

Înainte de toate, există câteva aspecte pe care merită să le iei în calcul în ceea ce privește definitivarea unor advertoriale SEO:

 

  • Stabilește bugetul corespunzător – Felul în care alegi să-ți gestionezi bugetul poate spune foarte multe lucruri despre tine, ca antreprenor. În ceea ce privește alocarea banilor pentru distribuirea articolelor lucrurile nu sunt foarte complicate. Totuși, e important să investești sumele potrivite pentru a te bucura de rezultatele dorite. Publicațiile renumite au de cele mai multe ori tarife mai mari, dar avantajele pe care le oferă sunt foarte rentabile.
  • Ai grijă la publicațiile unde alegi să îți expui advertorialele – Scopul tău este să aduci cât mai mult trafic pe site. Tocmai de aceea, trebuie să filtrezi alegerile în funcție de notorietatea pe care o prezintă. De asemenea, e important să personalizezi alegerea în funcție de caracteristicile publicului tău țintă. Dacă, spre exemplu, activezi în nișa auto, advertorialele tale vor genera foarte mult trafic dacă sunt postate pe site-uri din domeniu.
  • Dacă pe tine nu te convinge articolul, nu ar trebui să-l publici – Înainte de a distribui articolele e indicat să citești cu atenție rezultatul final. Da, sună incitant, are acel element de surpriză, dar atinge obiectivul pe care ți l-ai propus? E important să te pui în mintea consumatorului și să-i înțelegi nevoile.

 

Câte tipuri de advertoriale SEO există?

 

Acum că ai înțeles că procesul de scriere advertoriale nu-i chiar o treabă ușoară ar trebui să știi că există mai multe tipuri de articole plătite.

 

În funcție de specificațiile afacerii tale și de mesajele pe care vrei să le afișezi în fața clienților actuali sau potențiali, poți alege următoarele variante:

 

  • Promoționale – Recomandate în cazul în care îți dorești să scoți în lumină serviciile oferite sau gama de produse comercializate. Integrează de cele mai multe ori detalii despre avantajele opțiunilor oferite consumatorilor. Devin astfel soluțiile ideale prin care te poți diferenția de competitori și îți poți crea un renume pozitiv în domeniul de activitate.
  • Jurnalistice – Redactate în general într-un stil formal, obiectiv. Se aseamănă destul de mult cu un comunicat de presă sau un editorial. Totuși, în corpusul articolului pot fi integrate informații atât despre brand, cât și despre oferta de produse și servicii.
  • Ghidate către nevoile consumatorilor – Scrise cu intenția de a oferi cititorilor subiecte de interes de genul Tips and tricks sau How to. Tocmai datorită informațiilor utile pe care le integrează, articolul nu oferă senzația unei promovări directe. Se numără printre cele mai eficiente tipuri de advertoriale, tocmai pentru că generează foarte multă atenție din partea publicului.

 

Dacă apelezi la servicii content writing, din strategia ta nu au cum să lipsească advertorialele. Crede-ne, pe cât de nesemnificative par, pe atât de importante sunt pentru viitorul afacerii tale. Totuși, va trebui să jonglezi cu atenție cu stilurile și mesajele promovate în articolele plătite. Alege cu atenție canalul în care vor fi distribuite advertorialele și nu te zgârci în ceea ce privește alocarea sumelor pentru promovare.

 

Investiții de calitate, rezultate de succes!

error: Content is protected !!