Pregătirea unei campanii BTL implică mai mulți factori decât ai putea crede – de la alegerea serviciilor de hostess evenimente până la integrarea decorurilor. Brandul tău are nevoie de o poveste pentru a oferi experiențe tangibile și autentice prospecților. Însă, mesajul trebuie însoțit de contextul ideal pentru a stârni reacții din partea audienței. Așadar, activitățile de marketing direct trebuie efectuate într-un decor specific, care să vină în completarea culturii organizaționale, dar și a scopului pentru care e organizată campania. Pentru a obține rezultatele dorite, butaforiile se numără printre cele mai fiabile soluții. Te pot ajuta să rămâi în mintea consumatorilor și implicit să generezi conversii.

Ce reprezintă mai exact o butaforie și cum te pot ajuta serviciile de hostess evenimente să obții vizibilitatea dorită afli în rândurile de mai jos!

Ce este o butaforie și la ce te poate ajuta?

Folosite în general în domeniul teatral și al cinematografiei, butaforiile sunt decoruri care contribuie la crearea unei atmosfere specifice. Totuși, rămân în general în planul secund, ceea ce înseamnă că nu au rol esențial în acțiunea principală. Chiar dacă nu se află direct în centrul atenției, sporesc realismul poveștii și creează inevitabil un cadru autentic pentru derularea actelor.

În domeniul BTL (below-the-line) butaforia este un element care poate facilita răspunsul din partea publicului targetat. Cum anume? Prin sunete specifice, standuri inedite sau decoruri care trec dincolo de limitele imaginației. Obiectele voluminoase, dar și camerele create special pentru a încuraja experiențele senzoriale sunt doar câteva dintre variantele la care poți apela.

Iată doar câteva dintre avantajele specifice pe care le oferă:

Ce trebuie să iei în calcul atunci când optezi pentru butaforii?

Dacă plănuiești o campanie BTL și vrei să aduci plus valoare prin decoruri excentrice trebuie să bifezi câteva detalii importante. Nu uita – organizarea e cheia, chiar și atunci când în centrul atenției se află creativitatea. Așadar, dacă vrei să te asiguri că ai ales corect butaforiile, iată câteva aspecte de care să ții cont:

Hostess evenimente – Top decoruri pentru o campanie BTL

Brandurile mari au înțeles de-a lungul timpului cât de important poate fi impactul unei butaforii, dar și a unor servicii de hostess evenimente. Așadar, multe s-au întrecut în alegeri creative, dar în același timp extravagante. Dacă și tu vrei același lucru pentru business-ului tău, iată câteva idei pe care le poți lua în considerare:

Butaforiile nu sunt folosite doar pentru campanii de marketing, ci și pentru evenimente speciale precum nunți, aniversări sau conferințe. Serviciile de hostess nunta  vor funcționa perfect în tandem cu decorurile extravagante, dar și cu atmosfera personalizată. Trebuie doar să aliniezi fundalul cu povestea pe care vrei să o transmiți și să stabilești un buget realist. Adu plus valoare activărilor de brand și apelează la butaforii unicate! O agentie hostess Bucuresti te poate ajuta cu integrarea și transportul în locația indicată.