Servicii PR sau strategii de marketing digital? Este o întrebare pe care mulți antreprenori aflați la început de drum și-o adresează din dorința de a-și extinde vizibilitatea.

Complexitatea industriei de publicitate necesită o abordare pe măsură. Chiar dacă mediul online a căpătat o popularitate sporită în ultimul timp, strategia de promovare trebuie să includă obiective diverse. Totuși, care este cea mai bună rețetă care îți poate aduce succes? Rămâne să afli în rândurile de mai jos.

Servicii PR vs. marketing online – principalele diferențe 

Dacă abia ți-ai deschis business-ul sau pur și simplu vrei să vii cu o abordare nouă pe piață, teoria e sfântă. Nu înseamnă că trebuie să înveți definiții din dicționar, ci să înțelegi mecanismele din spate. Așadar, dacă îți dorești să creezi strategii durabile, trebuie să știi mai întâi diferența dintre servicii PR și marketing digital. Mulți încă le confundă sau le mixează greșit – de aici și rezultatele nu tocmai mulțumitoare din punct de vedere al reputației și conversiilor înregistrate. 

Iată așadar, ce trebuie să ai în vedere: 

Marketing digital: 

Servicii PR 

Cele mai recomandate servicii PR

Așadar, atât strategiile de marketing online, cât și cele de PR devin instrumente mai mult decât necesare pentru construirea unei imagini pozitive de brand. Totuși, tacticile de PR rămân insuficient explorate, ceea ce nu face decât să reducă avantajul competitiv. 

Vrei ca afacerea ta să devină cea mai bună alternativă în mintea consumatorilor? Nu e atât de greu precum pare, trebuie doar să calibrezi următoarele tehnici:

Servicii PR sau marketing digital – cum știi ce să alegi? 

Cele două metode se completează armonios, dar nu înseamnă că trebuie să le aplici simultan. Există și cazuri în care vei avea nevoie doar de servicii pr sau doar de marketing online. Totuși, cum știi care este momentul oportun pentru a le pune în valoare? 

Iată câteva sfaturi utile de care să ții cont data viitoare când vei trasa obiectivele de promovare: 

Marketing digital sau servicii PR? Tu ce crezi că ar merge mai bine pentru afacerea ta? Un răspuns cât mai detaliat ți-l poate oferi o echipă de experți. Ai nevoie de o evaluare profesionistă înainte de a pune în aplicare tacticile de promovare – fie ele online sau offline. 

Valorifică-ți brandul și adoptă obiective de business realiste și adaptate industriei în care activezi!